Aktualności
2011-01-19 Wygrany przetarg na uzupełnienie strategii komunikacji na obszarach Natura 2000
Firma ResPublic w konsorcjum z IBC GROUP Central Europe Holding S.A. wygrała przetarg na „Aktualizację i uzupełnienie strategii komunikacji społecznych na obszarach Natura 2000” , poprzez wykonanie badania opinii publicznej oraz warsztatów w zakresie komunikacji społecznych, dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Projekt realizowany będzie zgodnie z założonym harmonogramem do lipca 2011 roku. IBC GROUP Central Europe Holding S.A. będzie odpowiedzialny za realizację badań, natomiast firma ResPublic - przy Współpracy z firmą P&B International - będzie odpowiedzialna za realizację dokumentu strategii oraz za warsztaty dla 120 przedstawicieli Regionalnych Dyrekcji Ochrony Środowiska. Jest to kolejny projekt realizowany dla jednej z Generalnych Dyrekcji – poprzedni firma ResPublic zrealizowała dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w ramach prac nad konsultacjami społecznymi dotyczącymi przebiegu I PAN Europejskiego Korytarza Transportowego Via Baltica (na zlecenie wykonawcy tj. firmy Scott Wilson).