Aktualności

Wschodnie Trasy Rowerowe Green Velo - Strategia podmiotu odpowiedzialnego za zarządzanie produktem turystycznym

Od 21 października 2015 r. na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego ResPublic sp. z o.o. opracowuje Strategię podmiotu odpowiedzialnego za zarządzanie produktem turystycznym Green Velo. W ramach opracowania Strategii powstaną:1.       Część A - Diagnoza obejmująca wyniki badań Delphi, przeprowadzonych m.in. z udziałem ekspertów zagranicznych, opis potencjalnych produktów i projektów możliwych do realizacji, część ilościową oraz jakościową (analiza SWOT), a także analizę scenariuszową typu foresight i opis dobrych praktyk.2.       Część B - Strategia, w której określone zostaną wizja, misja, cele strategiczne w układzie długookresowym (do 2030 r.) i średniookresowym (do 2020 r.) oraz cele szczegółowe, a także działania operacyjne. Dodatkowo w ramach Strategii powstaną rekomendacje dla produktu "Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo".3.       Część C - Biznesplan prezentujący plan wdrożenia działań operacyjnych dla wybranych przez Zamawiającego 5 produktów.4.       Część D – Wdrożenie strategii, zwierające założenia, zasady aktualizacji oraz opis systemu monitoringu.Dodatkowo w ramach całości Zamówienia ResPublic przygotuje dokumenty prawne (w tym Statut organizacji) oraz organizacyjne i wesprze obsługę procesu rejestracji podmiotu odpowiedzialnego za zarządzanie produktem turystycznym "Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo" w formule klastra turystycznego.