Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Nazwa klienta: Kancelaria Prezesa Rady MinistrówWojewództwo: mazowieckieRok realizacji: 2015Poziom zarządzania: centralny Rodzaj produktu:Opis:
Wdrożenie usprawnień w zakresie efektywnej strategii komunikacyjnej i zarządzania satysfakcją klienta we wskazanych urzędach administracji rządowej. Prócz badań satysfakcji klienta wykonano:
- warsztaty wprowadzające dla członków 75 zespołów projektowych
- badanie obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej –
- analiza desk research w 75 urzędach
- 75 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI)
- Badanie Delphi
- badanie Mystery Calling
- opracowanie listy procesów obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego w 75 urzędach
- 22 jednodniowych warsztatów dot. badań satysfakcji klienta
- raporty z badań oraz rekomendacji i planów optymalizujących w obszarze komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (75 raportów dedykowanych)
- raporty zbiorcze cz. 1 Diagnoza komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz cz.2 Rekomendacje działań usprawniających komunikację z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- 20 dwudniowych warsztatów z zarządzania procesowego
- Identyfikacja, priorytetyzacja, zmapowanie i dokonanie optymalizacji procesów obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego (po 10 procesów w każdym z 75 urzędów)
- Opracowanie standardów obsługi klienta zewnętrznego
- 4756 godzin doradztwa bezpośredniego w 75 urzędach
- 18 dwudniowych warsztatów z efektywnej komunikacji wewnętrznej
- 30 dwudniowych warsztatów: Standardy obsługi klienta zewnętrznego
- 30 dwudniowych warsztatów: Profesjonalna komunikacja z klientem zewnętrznym
- 75 katalogów i 1 908 kart usług dla 75 urzędów oraz ich wzorów, które mogą zostać powielone w poszczególnych typach urzędów.
- 50 warsztatów w ramach intermentoirngu
- Autoewaluacja wdrożonych rozwiązań
- Nakręcenie dwóch filmów edukacyjnych i ich postprodukcja
- Poradnik dot. efektywnej komunikacji w urzędach administracji rządowej