Aktualności

Polityka szkoleniowa w służbie cywilnej

Departament Służby Cywilnej (DSC) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów realizuje zamówienie publiczne, którego efektem ma być opracowanie, publikacja i dystrybucja 2500 egzemplarzy „Polityki szkoleniowej w służbie cywilnej oraz 2500 egzemplarzy „Wytycznych dotyczących wdrażania Polityki szkoleniowej w służbie cywilnej” do ok. 2300 urzędów administracji rządowej. Celem Polityki jest uporządkowanie zasad identyfikacji potrzeb, planowania, organizacji i ewaluacji skuteczności szkoleń w ramach całego Korpusu Służby Cywilnej.Wykonawcą zamówienia jest Konsorcjum, w skład którego wchodzi firma ResPublic Sp. z o.o. W ramach projektu firma ResPublic Sp. z o.o. przeprowadzi badania pogłębiające diagnozę systemu szkoleń w służbie cywilnej administracji rządowej oraz wesprze opracowanie Polityki szkoleniowej dla służby cywilnej wraz z wytycznymi. Jednym z ważniejszych elementów badań będzie internetowa ankieta skierowana do reprezentatywnej grupy urzędników. Kolejnym istotnym zadaniem w projekcie będzie przeprowadzenie dwóch dwudniowych spotkań warsztatowych dla Dyrektorów Generalnych oraz przedstawicieli urzędów.