Aktualności
2012-06-28Klient w centrum uwagi administracji
W okresie kwiecień - czerwiec 2012 r. firma ResPublic sp. z o.o. uczestniczyła w realizacji zamówienia dotyczącego wdrożenia usprawnień w zakresie efektywnej strategii komunikacyjnej i zarządzania satysfakcją klienta we wskazanych urzędach administracji rządowej.Projekt był prowadzony przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów w ramach projektu pn. „Klient w centrum uwagi administracji” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu było usprawnienie pracy urzędów administracji rządowej, a w dalszej perspektywie pozytywna zmiana wizerunku urzędników w oczach obywateli. Zamówieniem zostało objętych czternaście urzędów. Przeprowadzono sesje szkoleniowe i szkoleniowo-warsztatowe, a podczas konsultacji oraz działań audytowych, wypracowane zostały materiały, które zostaną wykorzystane przez poszczególne urzędy do poprawy jakości ich funkcjonowania.